دوربین مداربسته AHD

دوربین مداربسته AHD
منظور از AHD و کاربرد آن در دوربین مداربسته و DVR چیست؟ 
به تازگی نسل جدیدی از دوربین مداربسته و دی وی آر با ویژگی AHD وارد بازار خرید و فروش در بخش دوربینهای مداربسته شده است.
تکنولوژی جدیدی که با قیمت پایینتر از دوربینهای مداربسته IP CAMERA ولی با کیفیت تصویری تقریباً برابر همان دوربینهای مداربسته IP CAMERA و یا تحت شبکه در بستر آنالوگ میباشد.

اما AHD یا analog high definition چیست؟ 
در تکنولوژی AHD امکان ارسال تصاویر با کابل کواکسیال (RG 59)به متراژ 500 متر یا حتی کمی بیشتر فراهم است کاری که اگر با دوربین آنالوگ انجام گیرد به شدت دچار افت تصاویر میشود و از آنجایی که تصاویر در سیستم AHD کاملا خام و بدون کوچکترین تغییری ارسال میگردد شاهد کیفیت تصویر بالایی خواهیم بود و حتی فاصله ارسال و دریافت تصاویر دوربین مداربسته بدون تاخیر است و میتوان گفت با طول ۵۰۰ متر هم تقریبا صفر است.
دوربینهای مداربسته AHD و یا "آنالوگ اچ دی"میتوانید تصاویر را به صورت 720p( یک مگاپیکسل) و یا 960p(یک و سه دهم مگاپیکسل) و یا 1080p(دو مگاپیکسل) وبا سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و بدون تاخیر ارسال کنند.
اساس کار فناوری AHD بر پایه انتقال تصاویر دوربینهای مداربسته بر مبنای سیستم های تصویری دیجیتالی dtv است.
دراین نوع تکنولوژی اطلاعات تصاویر به صورت آنالوگ انتقال پیدا می‌کنند اما نوع کد گذاری آنها امکان انتقال اطلاعات با حجم بیشتر را فراهم میسازد.
کد گذاری تصاویر دوربین مداربسته توسط AHD TX انجام میشود واین چیپست اطلاعات دیجیتال را از دوربین گرفته و به صورت ahd کد گذاری میکند و چیپست DVR AHD TX آن اطلاعات را دریافت کرده و مجددا به صورت تصاویر آماده برای ظبط تبدیل میکند
و اما AHD از کجا آمده...!
برای اولین بار یک شرکت کره جنوبی که کار آن ساخت چیپست است و هیچ ارتباطی با دوربین مداربسته ندارد به نام nextchip این فناوری را معرفی کرده است.
و در نهایت باید این گونه جمع بندی کرد که دوربین های مداربسته وDVR های AHD به دلیل کیفیت تصویر بالا، ارسال اطلاعات تصاویر با سرعت بالا، قابلیت نصب در فواصل طولانی، عمر بالای پردازنده و قیمت بسیار مناسب بهترین گزینه برای خریداران دوربینهای مداربسته هستند.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت دیجی پارس لند است.
© کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به دیجی پارس لند می‌باشد طراحی و توسعه : نونگار پردازش
چت دیجی پارس لند